💖 Apoie o Servidor
Escolha sua forma de contribuição:
E esse merchandising do PSO
- legit nyck
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 145 times
- Contato:
- legit nyck
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
- Contato:
- legit nyck
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
- Contato:
Re: E esse merchandising do PSO

- Sara Lollita
- MEMBRO VJAYA
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 31 times
rsrsrsrsrs do nada encontrei esse video pesquisando sobre resistencia aqui na net e nem era sobre esse forum era sobre uma resistencia de chuveiro mesmo a minha queimou aqui @onion9@
- Muna
- MEMBRO VJAYA
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
- Spam
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
- Has thanked: 2 times
Não. Eu só falo português mesmo. Se falei em inglês durante o jogo, foi porque eu usei o Word Select para me comunicar.Muna escreveu: 08 Jul 2025, Ter, 23:13 tenho a sensação de que todos na resistencia falam inglês e português isso é muito bom
@onion36@
- Spam
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
Interessante. Acho que vai aparecer açguns jogadores novos que nunca jogaram PSO antes, só porque pesquisaram sobre resistência de chuveiro.Sara Lollita escreveu: 08 Jul 2025, Ter, 22:27rsrsrsrsrs do nada encontrei esse video pesquisando sobre resistencia aqui na net e nem era sobre esse forum era sobre uma resistencia de chuveiro mesmo a minha queimou aqui @onion9@
@onion17@
- Muna
- MEMBRO VJAYA
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
- Spam
- MEMBRO SPREAD NEEDLE
Bem-vinda à Resistência.Muna escreveu: 09 Jul 2025, Qua, 00:35 Oje hau sei hatoo iha língua nativa husi toos naroman sobre psu, ba resistensia server, no kona ba mundu alienígena ne’ebé incrivel husi jogo ne’e no hau nia ideia Hau husu husi jogos online ne’ebé grasa husi pasiado, iha tempu ne’e hau halo peskiza ne’ebé hau halo iha Portugés, no jogo primário ne’ebé tau husi ida mak Phantasy Star Online Resistencia Lain maka hau klik iha página ne’e no Encuentra pessoas legais no educadas, sira la halo malan ba jogos seluk ka pessoas seluk. Iha tinan ne’e, hau tenki relucta iha halo konta iha ne’e tanba hau lia tanba iha muitos mulheres Maibé, ha’u haktuir atu registra, no depois ho pasiensia besar ho sikat, ha’u consegue instala jogo PSOBB ne’ebé bonita, maibé depois loos continua mós melhora, tauk besik ha foin mak ne’e, ho floresta alienígena nian ho sala barak ne’ebé naruk hau lamensa lobby. Paisagem sira ne'ebé ha'u nia hanoin, ha'u hakarak at liu, ha'u karik siksin justu halo basel ba paisagem ne'e, tanba ha'u hanoin, atividade sira ne'e Como joga ne’ebé di’ak tebes no halo mos di’ak, ba sira de’it ema riba? Tempo perde de jogo ne’e buat loos raik para gerasaun ne’e? La hatene, ne’e mak coisa sira ne’ebé la sai husi minha karik Aku hakru mundo ida nee, ba sira ho resistensia sei susar valór de’it ne’ebé sira haktuir, no mai hetan sira no hakarak ho jogu. Harii mensajen ne’e, Phantasy Star Online Blue Burst resistensia ne’e mós incrivel no ida besik jogos ne’ebé hau já jogá @onion8@
@onion17@